torsdag 8 december 2011

Nu måste här uppdateras!

Sitter med klassen och har lunch i skolan. Vi har precis tittat lite på varandras bloggar(de som har)och hur vi designat dessa. Min har ju inte ändrats sen jag startade denna för x antal år sedan. Men jag gillar den.. :-/ Vad tycker ni? Borde jag göra den lite ljusare? :-/ Hmm..

Snart är det jullov! Längtar! Samtidigt som det är kul att få dansa varje dag och köra järnet så tar det på krafterna och det ska bli väldigt skönt att få vara ledig en hel månad! Då ska jag bla passa på att åka ner till Linköping och umgås massor med de finaste vännerna där nere! Ska även hålla lite zumba pass och gymma med bror och mor. :-) Förhoppningsvis får jag kanske med far min någon gång också. Vore kul! :-) Sen ska jag även försöka hälsa på Särlefalks och träffa en massa andra vänner och släktingar! Och så ska jag försöka planera in att ta det lugnt också. ;-P

Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Mm, kanske ljusa upp den något,ja.(Sidan alltså). Får väl se om det blir någon zumba,men då måste även Krille vara med.
    Puss & kram
    Pappi

    SvaraRadera